בימינו, הרבה מאוד בעלי עסקים לא יודעים כיצד להביא לידים איכותיים אל בית העסק שלהם וכתוצאה מכך, הם מפספסים הרבה מאוד לקוחות אשר זקוקים לשירותים או למוצרים שלהם. בדיוק לשם כך, החלטנו בכתבה זו להסביר לכם כל מה שתצטרכו לדעת בנושא של לידים, יצירת לידים עבור עסקים וכל מה שביניהם.
יצירת לידים איכותיים - איך זה עובד?
על מנת להבין לעומק את העולם של לידים, הרי שקודם לכן להבין כיצד כל ליד איכותי עובד:
- לקוח פוטנציאלי מגלה את העסק שלכם - בשלב הראשון של יצירת לידים איכותיים, אדם מסוים שהוא בדרך כלל לקוח פוטנציאלי יגלה את העסק שלכם דרך אחת מפלטפורמות השיווק בהן אתם פעילים, לרבות אתר האינטרנט של בית העסק או לסירוגין, הפרופיל באחת מפלטפורמות המדיה החברתית.
- קריאה לפעולה - אותו מבקר או מגלה לוחץ על כפתור קריאה לפעולה ייעודי שנמצא באותו אתר או פרופיל שלכם. כפתורים אלו יכולים להיות הודעות פופ אפ, תמונה ועוד, כאשר הלקוח הפוטנציאלי הוא זה שאמור ללחוץ עליהם על מנת שתוכלו להתקדם אל השלב הבא.
- איסוף פרטים אישיים - לאחר שהלקוח הפוטנציאלי שיתף איתכם פעולה, הוא יועבר למעין טופס שנועד למען איסוף מידע פרטי, כך שתוכלו לאסוף מהליד את פרטי ההתקשרות שלו. המטרה שמאחורי אותו איסוף פרטים אישיים היא להעביר בהמשך אל הלקוח הפוטנציאלי פרטים נוספים על ההצעה הייחודית או ההטבה שאתם מציעים לו.
דרכים מומלצות לייצר לידים עבור בית העסק שלכם
- שיווק על ידי תוכן - אחת הדרכים המומלצות ביותר להפנות לקוחות פוטנציאליים אל דף הנחיתה שלכם וליצור מעורבות ועניין היא על ידי תוכן איכותי. למעשה, כאשר אתם עונים על צורך מסוים ומספקים להמוני הקוראים ערך אתם מגדילים את הסיכויים שאחת ההצעות שלכם תיראה להם אטרקטיבית בהמשך.
- אימייל מרקטינג - דואר אלקטרוני הוא דרך נהדרת לשמור על קשר עם הקרובים, להעביר מסמכים ומכתבים חשובים ועוד - אך זו גם דרך מצוינת לא פחות לייצר לידים חדשים עבור בית העסק שלכם. למעשה, מדובר על אמצעי יעיל למדי שיכול לאפשר לכם להגיע אל אנשים שכבר מכירים את השירותים שבית העסק שלכם מספק, כאשר הרבה יותר קל לייצר מעורבות במקרים בהם אותם אנשים כבר נרשמו מבעוד מועד לרשימת התפוצה שלכם.