מגזין הומלס

הדרכים הטובות ביותר לפרסום בגוגל בזמן קורונה

הדרכים הטובות ביותר לפרסום בגוגל בזמן קורונה

תקופת הקורונה יצרה משבר כלכלי וחברתי חסר תקדים בישראל ובעולם. בשעה שרבבות ישראלים מחפשים דרכים יצירתיות להתפרנס, עסקים שעדיין פועלים צריכים לחפש שיטות שיווק אפקטיביות ולא יקרות, על מנת להמשיך ולהתקיים.

למרבה המזל, ישנן שיטות שיווק שניתן ליישם באינטרנט, והעלות שלהן יכולה להיות מותאמת לרמת התקציב הזמינה של העסק. פרסום באינטרנט מאפשר לא רק השקעת תקציב שהעסק יכול לעמוד בו, אלא גם מביא תוצאות ברורות בשטח.

08/11/2020
צרכנות

בעזרת פרסום באינטרנט, ובמיוחד פרסום בגוגל – ניתן לגייס לקוחות חדשים, לקבל חשיפה גדולה יותר למותג העסקי וגם לעשות זאת בצורה מהירה ויעילה למדי.

ישנן שתי דרכים עיקריות לביצוע פרסום בגוגל – הראשונה היא לעשות קידום ממומן והשנייה היא לקדם בצורה אורגנית את אתר העסק.

 

קידום ממומן בגוגל

קידום ממומן בגוגל מתייחס להעלאת מודעות בתוצאות החיפוש של מנוע החיפוש. המודעות מוצגות במקום בולט, בדרך כלל מעל תוצאות החיפוש האורגניות (הטבעיות).

הקידום הממומן פועל במודל תשלום שנקרא PPC. במודל זה המפרסם משלם לגוגל רק בכל פעם שגולש מסוים בוחר להקליק על המודעה שלו.

התשלום מבוצע אחת לחודש, והמפרסם יכול להחליט מהו התקציב המקסימלי שהוא מעוניין להשקיע. גובה התקציב ישפיע על כמות הפעמים שהמודעה תוצג. האלגוריתם של מערכת הפרסום של גוגל יודע לחשב כמה פעמים להציג את המודעה בהתאם לתקציב, וגם מספק הערכה לכמות הקליקים על המודעה שהתקציב ישיג.

קידום ממומן בגוגל הוא צורה של פרסום באינטרנט שמאפשרת הגעה לקהל לקוחות שכבר מחפש בכל מקרה ביטויים הקשורים לתחום העיסוק של המפרסם.

במקרה של עסקים קטנים ומקומיים, המפרסם יכול גם לבחור באיזה אזור גאוגרפי הוא רוצה שהמודעות תוצגנה. כך הוא יכול לוודא שאל המודעה שלו ייחשפו לקוחות רלבנטיים מבחינת האזור בארץ שבו הם גרים.

 

קידום אורגני בגוגל

הצורה השנייה המומלצת לפרסום בגוגל בתקופה הזו היא ביצוע קידום אורגני. מדובר בקמפיין לטווח ארוך יותר, אך עם תוצאות אפקטיביות לא פחות. בעזרת פעולות שנעשות בתוך האתר המקודם ומחוצה לו, ניתן להביא את האתר למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש הטבעיות של מנוע החיפוש.

לשם כך אין צורך לשלם לגוגל, אלא להעלות את רמת האיכות שגוגל מייחסת לאותו אתר. מחקרים רבים מראים שאתרים שנמצאים במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש זוכים לכמות כניסות גדולה יותר, בהפרש גדול מהאתרים שנמצאים במקומות הנמוכים.

התוצאה של כניסות מרובות יותר לאתר הבית של העסק היא הגדלה של החשיפה שהוא זוכה לה, ומתוך כך הגדלה של כמות הלקוחות וההכנסות של העסק המפרסם.

לסיכום

בתקופת הקורונה, שהיא תקופה קשה ומאתגרת כמעט לכל עסק, כדאי מאוד לחשוב על הגדלת נפח הפרסום במדיה הדיגיטלית של האינטרנט.

בעזרת פרסום בגוגל ניתן לקבל ביצועי קמפיין יעילים וטובים, ולנצל גם את התקופה הקשה הזו כדי למצוא קהלים חדשים ולהגדיל באופן משמעותי את החשיפה שהעסק מקבל.




 

כתבות נוספות


פנקייק שבועות - עשה זאת בעצמך
שולחן חג השבועות תמיד מלא בקינוחים מעוררי תאבון שנראים כאילו יצאו ממש לפני רגע מספר אגדות. קינוח אחד שכולם בוודאי ישמח למצוא על גבי השולחן הם הפנקייקים. כולם אוהבים פנקייקים אך כל אחד אוהב תוספות שונות, אז למה שלא תתנו לאורחים את ההזדמנות להרכיב את הפנקייק בעצמם. הנה מספר רעיונות לתוספות מגניבות שהא...



כך תכינו קפה שהוא ממש יצירת מופת
קפה הוא אחד המשקאות הפופולאריים ביותר בעולם, וככזה, קיימות לא מעט דרכים להכין אותו – חלקן מוצלחות יותר וחלקן פחות.



דובי ענק - מתנה מכל הלב
יום הולדתו של הילד מתקרב, ואתם אובדי עצות כמו בכל שנה. שוב ושוב אתם חורשים את הקניונים והמרכזים המסחריים במטרה לבחור את המתנה המתאימה ביותר. אתם רוצים להפתיע, לרגש ולשמח את הזאטוט, אבל פשוט נגמרים לכם הרעיונות. אבל מה אם היו אומרים לכם שאין בכלל צורך להתרוצץ ככה כדי למצוא מתנה? מה אם הייתם יכולים פש...



אפשרויות השכרת רכב לעסקים
במציאות היומיומית בישראל ובעולם המערבי ככלל, רכב הוא כורח. אנשים רבים משתמשים בו בשביל להגיע למקום עבודתם, ולכן מעסיקים רבים בוחרים להציע לעובדיהם שירותי רכב שונים. מעסיקים אלו פונים אל חברות רכב לצורך קבלת הצעה לאפשרויות השכרת רכב לעסקים עבור עובדיהם, וגם עבור צרכים שונים כמו פעילות יומית של החברה....


 


עוד בהומלס

דירות ונדל"ן

דירות להשכרה

דרושים

דרושים

רכב

רכב יד שניה

יד שניה

יד שניה

 


עוד במגזין

נדל"ן

רכב

חיות מחמד

יד שנייה

דרושים

זירת המומחים

Lifestyle